06 stycznia 2012

Essence Crystalliced

 Rok 2012 Essence rozpoczyna limitowaną edycją zimową Crystalliced. Ja mam z niej trzy kosmetyki: tusz, błyszczyk i cień w płynie.
Oto co dokładnie znajdziemy w tej kolekcji i jak wygląda tusz w realu na moich rzęsach.

Błyszczyki. 01 it’s a snow-woman’s world, 02 diamond dust 03 ice crystals on my window.
Mój to 01 Its a snow womans world. Jak na mój gust za bardzo się klei i ma słaby smak. Zdecydowanie wolę te starsze błyszczyki które zmieniały kolor. Opakowanie ładne ale po 4 użyciu uległo lekkiemu uszkodzeniu.

Brokat do ust, ciała i twarzy.


Lakiery do paznokci. 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice crystals on my window, 03 iced age reloaded, 04 ice eyes baby 05 frosted champaign
Rozświetlacz w płynie.
Cienie w płynie. 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window 04 iced age reloaded.
Mój to 02 Ice eyes baby. Na razie uczę się używać. To mój pierwszy cień tego typu.


Biały tusz do rzęs nadający efekt oszronionycg rzęs (snow flake mascara topper)
Jak dla mnie super:)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz