21 maja 2012

L'Or Electric

Jak Wam minął weekend? Ja zdawałam ostatni egzamin tak więc nareszcie mogę odsapnąć:) No i  wkońcu wyszło słońce co bardzo mnie cieszy.
Ostatnio firmy wypuszczają kolekcje inspirowane "czerwonym dywanem". Niedawno prezentowałam kolekcją z Anny a teraz Loreal wypuścił kolekcję L'Or Electric. Oto co mówi o niej producent:
Nowa, niepowtarzalna kolekcja makijażowa w wersji elektryzującego złota.
Wielowymiarowy, magnetyczny kolor który wybucha symfonią barw i mieni się w zależności od kąta patrzenia. 
Szczególnie ciekawi mnie ostatni fragment o kącie patrzenia. Jeżeli faktycznie tak jest to musze mieć coś z tej kolekcji:D


810 Mythic Carpet
811 Magic Croisette
807 Majestic Green
402 Electric Fuchsia, ta szminka jest po prostu bossska:)
407 Metallic Coral
406 Neonic Orange
37 Metallic Lilac
39 Magnetic Coral
40 Cosmic Black

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz