29 lipca 2014

The Sims 2 ZA DARMO!

 


Miałam o tym nie pisać bo myślałam , że wieści wszędzie się rozeszły ale okazało sie, że wiele osób nadal o tym nie wie!
Od co najmniej tygodnia na Origin można za darmo pobrać The Sims 2 wraz z wszystkimi dodatkami. EA przestało wspierać grę, co w praktyce oznacza brak nowych dodatków. Z tej właśnie okazji zrobiono taki prezent dla wszystkich fanów serii. Wystarczy wpisać specjalny kod. Ściągamy Origin na nasz komputer i tam otwieramy menu Origin u góry po lewej, tam wybieramy zakładkę "Wykorzystaj kod produktu". Pamiętajmy o utworzeniu sobie konta.

Kod jest bardzo prosty:   I-LOVE-THE-SIMS

Grę można pobierać do 31 lipca, a więc zostało raptem 2 dni! Trzeba tylko mieć dużo miejsca na dysku bo aż 12Gb.

Ja już sobie pobrałam, ahh ten powrót do dawnych czasów:) Noo i można utopić Sima w basenie lub zamknąć w labiryncie krzaków:P Życzę miłej roz(g)rywki:D

Przydatne kody to The Sims2. Po resztę odsyłam do Google;P
W czasie gry wciskamy [CTRL] + [SHIFT] + [C], pojawi się pasek w którym wpisujemy dany kod i naciskamy [ENTER].
Kaching -  1000 pieniędzy
Motherlode - 50000 pieniędzy
aging -on - aktywuje starzenie się
aging -off - wyłącza starzenie się

Link do ORIGIN: https://www.origin.com/pl-pl/download



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz