15 lipca 2015

Wracam ponownie


W ostatnim czasie bardzo wiele działo się moim życiu. Trochę świat oszalał i niebyło czasu napisanie, dodatkowo deficyt weny twórczej zrobił swoje. Mam mnóstwo nowych kosmetyków które mogłabym co rusz publikować ale jakoś tak nie wyszło. Teraz postanowiłam się zebrać w sobie i publikować częściej, co z tego wyjdzie zobaczymy w trakcie.
Najważniejszą rzeczą jaka się wydarzyła w ostatnim czasie i pochłonęła mój czas bez reszty był mój ślub:) Ciągle wydawało mi się że to jeszcze tyyyle czasu że w końcu wiele rzeczy zostało do zrobienia na ostatnią chwilę. Zapewne niedługo zrobię tu jakąś relację. Pochwalę się suknią i ogólnie wszystkim weselnym^^.
Teraz z kolei zaczynamy remont swojego mieszkanka. Liczę na to że szybko się z tym uporamy, choć jak widzę ile trzeba tam zrobić to ręce opadają. 
Dodatkowo założyłam fanpage bloga na Facebook. Jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam KLIK!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz