01 sierpnia 2011

granatowe paznokcie i lakier matujący

W tym tygodniu postanowiłam przetestować lakier matujący Essence - matt top coat oraz odżywkę do paznokci z Avonu - mineral fix. A więc tak, długo nie mogłam się zdecydować jaki wzorek z tym matującym lakierem zrobić aby to ładnie wyglądało. W końcu po wielu namysłach:P pomalowałam paznokcie jednolicie Inglotem nr 942. Dodałam po przekątnej kreskę srebrnym lakierem do wzorków i pomalowałam końcówki tym z Essence. Efekt możecie zobaczyć poniżej.
A tu odżywka i lakier matujący. Odżywkę użyłam już w tamtym tygodniu- narazie wydaje się, że jednak działa- jeszcze paznokcie na brzegach mi nie popękały. Cena odżywki to 12.90zł w obecnym katalogu (w następnych może być już droższa ponieważ jest napisane, że cena regularna wynosi 23zł). Lakier matujący to koszt bodaj 8-9 złotych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz