14 grudnia 2011

Nail Tek Winter Care

Mój przedwczorajszy zakup: zestaw Nail Tek Winter Care. Chciałam tylko samą odżywkę ale pan z Douglasa uświadomił mnie że zestaw się bardziej opłaca.
Zestaw zawiera:

Formuła II- to odżywka ochronna do paznokci miękkich, cienkich lub rozdwajających się. Taką odżywkę nakładamy codziennie przez kilka dni warstwa na warstwę. Po kilku dniach zmywamy i zaczynamy od nowa. W instrukcji napisano że czas kuracji wynosi od 3 do 6 miesięcy, w moim przypadku pewnie wyniesie ze 2 tygodnie:P Nie wyobrażam sobie nie malować paznokci kolorem przez pół roku! Narazie testuje lakier OPI (o którym wkrótce) więc odżywka musi poczekać:P

Krem do rąk Wilgoć z Pamięcią- krem nawilżający i opóźniający starzenie się skóry. Już go wypróbowałam. Po posmarowaniu rąk ma się wrażenie jakby były w jakiejś silikonowej otoczce. O ile dobrze zrozumiałam ten krem się uaktywnia w kontakcie z wodą co oznacza że się nie zmywa i chroni dłużej. W sumie działa przez ok 10godzin (wynik z wczoraj).

Koszt odżywki w naszym Douglasie to 50zł. Za zestaw zapłaciłam ok 55zł. Więc opłaca się jak najbardziej. Niestety nie pamiętam ile kosztuje sam krem.


1 komentarz:

  1. mimo wszystko, uważam jednak za dosyć duże nagięcie, jeżeli mamy taką różnicę w cenie między rozmiarami. To dosyć dyskryminujące osoby o bardziej krągłych kształtach.

    OdpowiedzUsuń