11 sierpnia 2012

Planet Spa Jedwabisty mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa

Mój niedawny zakup Planet Spa Jedwabisty mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa.  Jest to nowość Avonu która z miejsca podbiła moje serce:) W tej kolekcji znajdziemy jeszcze Złocisty odżywczy żel do twarzy z oliwą z oliwek oraz Aksamitny eliksir do kąpieli Szampan i Tajski Kwiat Lotosu.

Od producenta:
"Odkryj pielęgnacyjne właściwości czekoladowej trufli i złocistego pyłu… Podaruj sobie luksusowe doznania. Odkryj produkty ze specjalnej linii Planet Spa wzbogacone drogocennymi, ekskluzywnymi składnikami o dobroczynnym działaniu na skórę.”

Co wg producenta mus ma nam zapewnić: Nawilża skórę i nadaje jej jedwabistą gładkość

Zacznę od tego że zapach tego kosmetyku jest po prostu obłędny! Pachnie jak coś takiego bardzo pysznego:) Mi przypomina zapach kogla mogla lub masy do tortu. Jako że nie jestem fanką tego typu smarowideł to ten zapach daje mi niezłą motywację do smarowania się nim he he.
Konsystencja taka jak w nazwie czyli mus. Ma ładny metaliczny brązowy  kolor. Używam go tylko do smarowania nóg. Faktycznie nawilża skórę oraz sprawia że jest miła w dotyku. Dodatkowym plusem dla mnie jest to że wyrównuje koloryt skóry i nadaje jej ładny kolor- choć na to akurat największą uwagę zwrócił mój ukochany;)  Nie jest to efekt samoopalacza czy czegoś w tym stylu tylko taki subtelny blask- ciężko to opisać:P Wchłania się dość szybko i fajnie się rozsmarowuje, ale trzeba to robić dokładnie bo można zostawić sobie niezbyt fajną brązową smugę na ciele. Przy aplikacji należy uważać na otaczające nas rzeczy bo można wybrudzić.      
Całość mieści się w plastikowym okrągłym pudełku o pojemności 200ml. Jeszcze nie wiem czy to dużo czy mało- o wydajności powiem jak już zużyję.  
Cena jest dość wysoka bo 27zł ale mimo to polecam:)
Całość w katalogu nr 12

4 komentarze:

  1. Wydaje się być bardzo fajny, ale nie wiem czy skusiłabym się na ten mus za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się długo zastanawiałam czy go kupić, ale w końcu niewytrzymałam:P

      Usuń
  2. nie lubie sprzedazy katalogowej, bo nigdy nie wiem dokladnie czym jest dany produkt. jestem po prostu uzalezniona od analizowania skladow INCI wszystkich kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na składach się nie znam więc w sumie nie ma to dla mnie większego znaczenia:P W sumie teraz to w wielu mniejszych sklepikach można dostać te katalogowe kosmetyki od ręki więc i poczytać można by było:)

      Usuń