18 czerwca 2014

LittleBigPlanet 3



Dziś będzie zapowiedź nowej trzeciej odsłony Little Big Planet tym razem na PS4 oraz jak się dopiero co okazało również na PS3:D
Niestety nie jestem jeszcze posiadaczka „czwórki”. Bardzo lubię postać Sackboya i dlatego postanowiłam podzielić się z wami informacjami na temat tego tytułu. Za nowym LBP nie stoi jak dotychczas Media Molecule lecz Sumo Digital odpowiadające za przygotowanie Forza Horizon2 Xbox 360.
Sama gra wygląda jak jej poprzednie odsłony. Jednak wprowadzono pewien „drobny” szczegół który na pewno znacząco wpłynie na rozgrywkę.
W Little Big Planet 3 spotkamy się nie tylko z Sackboyem i Sackgirl ale z nowymi, ręcznie szytymi postaciami które urozmaicą rozgrywkę.
OddSock- to szybki i zwinny szmaciankowy pies. Ponoć będzie to najlepsza postać.
Swoop- to puchaty ptak dzięki któremu możemy latać.
Toggle- to szmaciankowy ludek w kształcie hmm jajka (?). Może transformować się w swoja dużą hiper silną i ciężką dużą wersję, oraz w malutką.
Nowe postacie będą w pełni grywalne co daje nowe możliwości. Szczególnie w kooperacji może okazac się to doskonałym rozwiązaniem (przewidziano koop dla maksymalnie czterech osób). Będzie duzo nowych strojów do zebrania w grze co ponownie pozwoli wyrazić swoja indywidualność.
Jak w poprzednich częściach dostaniemy potężne narzędzia do kreowania otaczającego nas świata oraz do tworzenia własnych poziomów.
I na zakończenie słowo ze strony LBP littlebigplanet.playstation.com/pl
“LittleBigPlanet™3 jest doskonałym przykładem pokazu mocy PS4™ dzięki innowacyjnemu wsparciu bezprzewodowego kontrolera DUALSHOCK®4, przepięknej grafice w rozdzielczości 1080p oraz możliwości udostępniania swoich tworów oraz klipów z rozgrywki za pomocą przycisku SHARE.”

LBP3 wygląda zarąbiście. Już nie mogę doczekać się jesieni:D Jedynka to cudo na kiju- jestem nią zachwycona, dwójka to samo. Tu zapowiada się jeszcze więcej świetnej zabawy.
Tymczasem męczę GTAV. No kurde, dlaczego tak ciężko się tu jeździ samochodem:/

05 czerwca 2014

Grające dziewczyny są fajne^^

Witajcie;)
Znowu trochę mnie tu nie było. Na szczęście przez ten czas nazbierałam trochę materiału na nowe posty:) 
Post użytkownika Call of Duty Humor.