18 września 2014

Lovely Ibiza i Wibo WOW Neon Glitters manicure


Nowe lakiery Lovely Ibiza wywołały spore zamieszanie wśród użytkowniczek lakierów do paznokci a to za sprawą napisu na butelce, że jest przeznaczony do sztucznych paznokci. No cóż, sama zorientowałam się o tym dopiero w domu. Lakiery z tej rodziny przyciągają mega neonowymi kolorami (wieść niesie że to właśnie przez pigment w nich zastosowany jest ten napis). Na paznokciach wygląda obłędnie. Właśnie takiego odcienia różu szukałam. Lakier ma wykończenie piaskowe, ładnie wygląda ale miałabym ochotę na ten odcień w wersji gładkiej. Na wszelki wypadek aby płytka mi nie zafarbowała dałam dwie warstwy odżywki Nail Tek a na to dwie warstwy Ibizy. Trwałość to bity tydzień.Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym lakierem i polecam spróbować. Zmywanie nie było jakimś wielkim koszmarem.
Poniżej Ibiza połączona z piaskowym brokatem Wibo WOW Neon Glitters manicure w kolorze neonowego żółtego. Prawdę mówiąc w sklepie nie za bardzo się mu przyjrzałam i myślałam że to zwykły gruby brokat, więc nie do końca wyszedł efekt o którym myślałam. W słoiczku mamy sitko które ma ułatwiać aplikację. U mnie i tak pół stolika było w tym brokacie:P
Koszt to jakieś 7-8zł.
W słońcu

W cieniu


Wibo WOW






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz