05 kwietnia 2016

Pazurki wiosna 2016

Zbiór ostatnich pazurków:)
Przypominam o polubieniu mojego fanpejdża fejsbukowego. Jest tam o wiele więcej treści i do tego najnowsze wiadomości ze świata gamingu.


Naklejki wodne na białym lakierze z Essence. Lakier mega szybko schnie więc jak najbardziej go polecam. To pierwsze moje naklejki które trzeba było sobie samemu powycinać do swojego kształtu bo były jako jeden obrazek. Niestety troszkę źle wymierzyłam i głównie na kciukach są za wąskie:P Całość pokryłam topem mega lśniącym też z Essence.


Pazurki świąteczne wielkanocne. Tu też są naklejki tylko, że konturowe. Cieniowanie wykonane na tym samym białym lakierze co wyżej. Cieniowanie zrobiłam tradycyjnie gąbką do naczyń;) A kolorowe lakiery są z firmy ANNY. Pokryłam to podwójną warstwą topu nabłyszczającego. Trzymały się w nienaruszonym stanie przez calutki tydzień! 


A tu mój ostatni nabytek, Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Jeszcze nie zaczęłam czytać, ale jestem nastawiona do niego mega pozytywnie he he:P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz