22 czerwca 2016

Babski Gaming


Witam was prawie wakacyjnie:)

Na wstępie chciałabym się pochwalić że się obroniłam:) nie dało mi to wprawdzie kolejnego tytułu ale zdobyłam przydatną wiedzę z zarządzania zasobami ludzkimi. Szkoda że ta podyplomówka trwała tylko rok, jakbym wiedziała, że to takie fajne to poszłabym na to na magisterkę!  Dużą zasługę w moim mega zadowoleniu mają wykładowcy. Naprawdę ludzie którzy wiedzą o czym mówią i do tego przekazują to w zrozumiały sposób. Choć na początku było trochę dziwnie bo moja praca ni jak się ma do pracy w korporacji i nie miałam styczności z niektórymi określeniami itp.  To zdecydowanie nie było marnotrawienie własnego czasu.Tak więc ze swojego punktu widzenia mogę śmiało polecić tą podyplomówkę na KULu:)


Kolejną miłą rzeczą która się wydarzyła jest dostanie niespodzianki od Babskiego Gamingu. Babski Gaming jest kanałem wielospołecznościowym który prowadzi gamerka Ania. Na Babski trafiłam poprzez facebooka i tak mi się spodobało, że zaczęłam nawet oglądać streamy:) Ania gra w różne symulatory i myślę że to chyba jednak najbardziej lubiany gatunek wśród kobiet. Nie oszukujmy się, każda kobieta ma coś z Simów. Najlepszy strim to jak dla mnie Stardew Valley. Zapewne dlatego że u mnie ta gra nie działa he he- serio, porażka roku. Na babskim są również konkursy w których do zgarnięcia są fajne nagrody, więc polecam zalajkować;)
Niedawno pojawił się również sklep Game Print w którym znajdziemy babskie gadżety, koszulki oraz figurki do własnoręcznego pomalowania.
Tu linki do babskich kanałów:
Profil facebookowy: https://www.facebook.com/babski.gaming/?fref=ts
Profil na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCSKWR_YfRL1RnFnJ89shJtA
No i sklep Game Print: http://gameprint.pl/

A oto co przyszło w liście:) Aniu czankju wielkie tę niespodziankę:)
Podkładka pod mysz Babski Gaming, smycz Babski Gaming i gra na PC Shadows on the Vatican
W środku instrukcja minimalnym drukiem w formie małego plakatu.
Jeszcze nie grałam, ale jak już zacznę to dam znać jak było:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz