26 lipca 2016

Collistar Extraordinary Duo Lips


Podwójna pomadka Collistar Extraordinary Duo Lips która zauroczyła mnie na maksa gdy tylko zobaczyłam jej włoską reklamę. Bardzo liczyłam na jej pojawienie się również u nas. Dostałam ją na dzień dziecka:) Mam ją już jakiś czas więc mogę powiedzieć jak się sprawuje. 

Na Douglas.pl możemy o niej wyczytać takie oto info:

- trójglicerydy w żelu nadając pomadce lekką i aksamitną konsystencja;
- nabłyszczające polimery nadają ustom połysk;
- ekstrakt z liczi, olejek arganowy nawilża, odżywia i zwiększa elastyczność ust.



Pomadka faktycznie ma lekką i aksamitną konsystencję. Polimery działają;) Nie wysusza ust. 
Malowanie nią jest dziwne i wkurzające. Otóż najpierw malujemy górną wargę a następnie dolną. Zaczynamy od krawędzi tym mniejszym rożkiem, a następnie dokańczamy od środka tym drugim kolorem.  Po odwróceniu szminki o 180 stopni malujemy dolna wargę. Mój efekt mi się podoba, ale żeby uzyskać naprawdę widoczny efekt dwóch kolorów trzeba wziąć ten ekstremalny ciemny w połączeniu z niemal przezroczystym. Wprawdzie widziałam na youtube że dziewczynom sprawnie wychodzi malowanie i widać ten efekt duo to ja jakoś aż tak ładnie umalować ust tą pomadką nie potrafię. 

Najprawdopodobniej trzeba się przystosować do takiego malowania i porzucić swe wcześniejsze nawyki. Moja pomadka już zdążyła się pozaokrąglać na rogach i muszę ją wyszpiczaścić żeby dało się nią w miarę szybko pomalować. 
Mega plus za trwałość, można nawet jeść i pić:)
Ogólnie polecam, bardzo fajny produkt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz