19 kwietnia 2011

Inspektor Gadget:)

Jeżeli lubicie gadgety to dzisiejszy post jest dla Was:)
1. Klucz przypominający logo Kingdom Hearts- niewiem jak Wy ale ja gdy tylko go zobaczyłam od razu sobie pomyślałam o tej grze. Kluczyk mierzy 32mm i kosztuje 69zł. Wykonany jest ze srebra próby 925.
2. Figurka postaci z Monster Hunter. Mierzy 16 cm, niestety niewiem jak nazywa się ta postać bo w Monster Hunter niemiałam przyjemności zagrać zbyt długo. Jakby ktoś wiedział jak się nazywa to proszę o komentarz:)
Figurka dostępna jest tu: http://www.banpresto.co.jp/

 3. Klocki Tetris na ścianie? Czemu by nie:) Oto co znalazłam w internecie

3 komentarze:

  1. gdzie można kupić ten kluczyk śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Klocki są exstra :D Tetris na ścianie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kluczyk dostępny w Aparcie. Jest tam cała seria kluczykowa:) ja mam ale inny wzór.

    OdpowiedzUsuń