17 listopada 2011

Karl Lagerfeld w Sephora



W sieci Sephora już możemy znaleźć edycje świąteczne kosmetyków i akcesoriów. Dziś zaprezentuje Wam edycję z Karlem Lagerfeldem. Jak dla mnie jest trochę zbyt "Karlowata". Nie mam nic przeciwko temu panu ale to chyba przesada. Zapraszam do oglądania i komentowania:)
Laleczka. Mam co do niej mieszane uczucia.  Wygląda jakoś tak...  dziwnie jak Voodoo:P  A może Karl chciałby mieć ołtarzyk w każdym domu? Wyznawcy Karla he he:P


Idealna Śnieżna Kula. Któż o niej nie marzył, ale mimo to wolałabym ją z jakimiś uroczymi  domkami.  Cena to 99zł.


2 lakiery do paznokci- czarny i złoty. To chyba jedyny produkt z tej kolekcji w którym nie przeszkadza mi motyw projektanta.  Cena to  119zł.


Kosmetyczka Mała (do torebki) – 59 zł, Duża (podróżna) – 89 zł 
Cienie. No ja nie wiem jak je wygrzebać z tych wąskich Karlów. Chyba są  niezbyt  praktyczne. Cena to  199zł.


Ceny wszystkich produktów z tej linii (wszystkie dostępne są tylko w Sephorze):1 Paleta cieni do powiek 199 zł
2 Kosmetyczka Mała (do torebki) – 59 zł, Duża (podróżna) – 89 zł
3 Zestaw lakierów do paznokci (czarny i złoty) 119 zł
4 Kula śniegowa z figurką Karla 99 zł
5 Karleidoscope woda perfumowana 30 ml – 159 zł, 60 ml – 259 zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz