16 czerwca 2011

mój przenośny identyfikator

Dziś post prywatny.
Ou yeah! Nareszcie stworzyłam swój przenośny identyfikator Playstation:) Ciekawe czy jest jakiś edytor do tego żeby sobie własny obrazek wstawić? Już bardzo dawno wchodziłam do PSN za pomocą komputera i dlatego niewiedziałam, że można sobie takie coś zrobić a zastanawiało mnie skąd ludzie na forach mają:P Po 15 minutach zastanawiania się kogo sobie wybrać zdecydowałam się na Sonica ponieważ jest przeuroczy i jakiś taki sentyment mam do niego.
Dla tych co również nie mają a chcieli by mieć: budowanie identyfikatora w zasadzie ogranicza się do kilku kliknięć. Wybieramy swoją ulubioną grę (to chyba był mój największy problem- jest tyle super tytułów), nastrój - tu się postarali bo mamy ogrom do wyboru. Pozostaje jeszcze zatwierdzić obrazek na identyfikatorze. Tu są dwa działy: standardowy i playstation plus. I to już koniec tworzenia:) Mała rzecz a cieszy:D
Dodatkowo uruchomiłam dziś ściąganie gier z Welcome Back. Wcześniej ciężko było się dostać do PS Store a teraz spokojnie na luzaku sie człowiek loguje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz